تاریخ امروزپنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بلیط اتوبوس برای کربلا

در سال ۹۷ محدودیت‌های مرزی برای استان‌ها برداشته شد و این بدان معنی است که هموطنانمان در ایران برای رفتن به نجف و کربلا محدودیت مرزی ندارند. شاید به همین دلیل است که مرز مهران در این روز‌ها ترافیک سنگینی را شاهد است و بلیط اتوبوس برای پایانه مرزی مهران کمیاب‌تر از بقیه مرزهاست.

سایت کاروانو، سامانه ایی معتبر برای خرید بلیط اتوبوس است و از یک ماه پیش شروع به پیش فروش بلیط اربعین نموده و همچنان برای رفاه حال مسافران سرویس‌های روزانه ویژه در این ایام ارائه می‌دهد. به دلیل تقاضای بالا برای پایانه‌های مرزی، ظرفیت اتوبوس‌های ارائه شده خیلی سریع تکمیل می‌شوند و متقاضیان در لیست انتظار می‌مانند تا اگر مسافر دیگری بلیط خود را باطل نمود بتوانند جایگزین شوند. در این ایام برخی مسافران مجبور می‌شوند بلیط خود را کنسل نمایند که اکثرا به دلیل آماده نشدن ویزای سفر است. بازارگاه به راحتی امکان ابطال بلیط را در اختیار مسافران قرار میدهد. همچنین مسافران می‌توانند از طریق تماس با تیم پشتیبانی سایت، بلیط خود را به روز‌های دیگر منتقل نمایند.

این چند روز باقی مانده تا اربعین، متقاضیان مرز‌های شلمچه و چذابه راحت‌تر می‌توانند بلیط خود را تهیه نمایند و آنانی که متقاضی مرز مهران هستند باید منتظر ارائه‌ی سرویس‌های ویژه یا کنسل شدن سفر دیگران باشند. در این میان عده ایی هم هستند که وقت را از دست نمی‌دهند و به صورت دو مقصدی خود را به مرز‌ها می‌رسانند. به عنوان مثال، اگر از شهر محل سکونتشان تا مرز مهران بلیط موجود نباشد به شهر دیگری می‌روند و از آنجا به پایانه‌های مرزی مهران سفر می‌کنند.

تلاش ما در سایت بازارگاه این است که بتوانیم هر روز سرویس‌های ویژه ایی را از تمامی مبدا‌ها به لیست سرویس‌های سایت اضافه نماییم تا هیچ مسافری به دلیل کمبود ظرفیت از این سفر معنوی جا نماند. اگر شما نیز متقاضی رفتن به کربلا هستید همین الان به سایت کاروانو مراجعه کنید و بلیط اتوبوس خود را تهیه نمایید. اگر ظرفیت اتوبوس‌ها برای مسیر شما تکمیل بود، می‌توانید به صورت متناوب به سایت کاروانو مراجعه نمایید، چرا که در طول روز اتوبوس‌های جدیدی به لیست اضافه می‌شوند. همچنین تیم پاسخگویی سایت بازارگاه به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی شما زائران عزیز است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *