تاریخ امروزجمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین شماره صندلی و ردیف برای سفر با اتوبوس

خب میخوایم بلیط اتوبوس برای سفر بخریم . حالا کدوم صندلی های اتوبوس بهتر هستند ؟؟

صندلی های مناسب سفر

صندلی مناسب برای اتوبوس مینی بوس

صندلی مینی بوس

بهترین جا برای نشستن: قرار گرفتن در جهت خلاف حرکت و پشت صندلی راننده، زیرا شانس اصابت ضربه به سر بر اثر ترمز ناگهانی کمتر است.

بدترین جا برای نشستن: کنار درب و پنجره ها، زیرا احتمال آسیب دیدگی توسط شیشه هنگام تصادف بالا می رود. بهتر است از نشستن در چنین مکان هایی خودداری نمایید.

بهترین جای نشتن مناسب برای اتوبوس برقی

بهترین جا برای نشستن: ردیف سمت راست راهرو (در مواردی که رانندگی در سمت راست است) زیرا وسایل دیگر از سمت چپ عبور می کنند و شانس کمتری برای آسیب دیدگی وجود دارد. صندلی های وسط کابین که در جهت حرکت قرار گرفته اند نیز امن در نظر گرفته می شوند.
خرید بلیط اتوبوس

بدترین جا برای نشستن: همانند مینی بوس ها، بهتر است از نشستن کنار درب ها و پنجره ها پرهیز کنید تا تکه های شیشه به شما آسیبی نرسانند.

توی اتوبوس شهری چه صندلی برای نشسن انتخاب کنیم

بهترین جا برای نشستن: صندلی های میانی و سمت راستی در جهت حرکت، زیرا آن ها در مقایسه با دیگر نقاط دورتر از وسایل نقلیه عبوری هستند.

بدترین جا برای نشستن: دو ردیف اول، زیرا هر گونه قطعه و شی خارجی از شیشه بزرگ جلو وارد می شود. همین اتفاق برای صندلی های کنار درب ها و پنجره ها رخ می دهد. جایگاه های عقب نیز به خاطر امکان وارد شدن ضربه از پشت خطرناک هستند.

منبع 

برای سفر با اتوبوس صندلی وسط از همه بهتر است.

افرادی که به هنگام مسافرت و استفاده از وسایل نقلیه اعم از اتومبیل، هواپیما، قطار با هر تکانی دچار حالت تهوع، سرگیجه می‌شوند می‌توانند با انجام کارهایی این حالت‌ها را از خود دور کنند. به هنگام استفاده از خودروی شخصی در صندلی عقب بنشینید و به خودرو‌ها و وسایلی که از کنار خودرو در حال حرکت هستند نگاه نکنند.

همچنین به این افراد توصیه می‌شود در قسمت وسط اتوبوس کمتر این حالت به افراد منتقل می‌شود و به هنگام مسافرت با هواپیما در قسمت عقب آن نشسته و بدون حرکت به صندلی تکیه بدهند.

پرخوری قبل از سفر و مطالعه به هنگام سفر و همچنین مصرف زیاد مایعات قبل و بعد از مسافرت موجب تشدید این حالت خواهد شد..
خرید بلیط اتوبوس

منبع

امن ترین و بهترین صندلی برای نشستن در اتوبوس

صندلی های امن در اتوبوس
انتخاب صندلی مناسب برای سفر باعث می شود در طول سفر کمتر اذیت شویم و با آرامش خاطر بیشتری سفر کنیم.
در ادامه شما را برای یافتن صندلی مناسب در سفر راهنمایی خواهیم کرد. بهتر است قبل از هر چیز جای مناسبی برای نشستن انتخاب کنید تا سفر خوب و لذت بخشی داشته باشید و سفر خود را تبدیل به جهنم نکنید.

نشستن در صندلی های جلویی اتوبوس

صندلی های جلوی اتوبوس بسیار نا امید کننده هستند چرا که به راحتی میتوانید رانندگی راننده رو حس کنید و در پیچ و خم های جاده وحشت زده خواهید شد. شما صدای بوق را می شنوید و ممکن است برایتان اذیت کننده باشد. اگر درشب سفر کنید و در صندلی جلوی اتوبوس بشینید ممکن است نور چراغ های روبرویی چشم شما را اذیت کند و نگذارد که بخوابید.
با توجه به اینها نشستن در صندلی های جلویی اتوبوس را به شما پیشنهاد نمیکنیم. مگر اینکه دلیل خاصی داشته باشید مثلا بخواهید به در اتوبوس نزدیک باشید و یا جاده را از روبرو ببینید.

نشستن در صندلی های عقبی اتوبوس

صندلی های عقبی اتوبوس برای نشستن امن تر هستند. در صندلی های عقبی سر و صدا کمتر است و به دلیل دور بودن از درهای ورودی اتوبوس رفت و آمد کمتری دارد و آرام تر است.
صندلی های عقب بدون مشکل نیز نیستند در صورت بروز حادثه با درهای اتوبوس فاصله زیاد است و این موضوع خطرناک است. ولی درکل نسبت به صندلی های جلوی اتوبوس صندلی های عقب امن تر و گزینه بهتری هستند.

نشستن در صندلی های میانی اتوبوس

در صندلی های وسط اتوبوس از در و صدای بوق فاصله دارید. صندلی های میانی اتوبوس نسبت به صندلی های جلو و عقب اتوبوس در صورت بروز حادثه کمتر دچار خسارت میشوند.
در نهایت به این نتیجه می رسیم که صندلی های میانی اتوبوس بهترین و امن ترین گزینه هستند. اگر دوست دارید نزدیک پنجره باشید و جاده را ببینید میتوانید صندلی را در وسط اتوبوس کنار شیشه انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید.

از این پس نگران انتخاب صندلی نباشید شما میتوانید با خرید بلیط اتوبوس از سایت پایانه ها علاوه بر خرید بلیط اتوبوس با تخفیف های باور نکردنی و صرفه جویی در وقت و هزینه، صندلی خود را به دلخواه انتخاب کنید و سفری راحت و بدون دغدغه داشته باشید. توجه داشته باشید در ایام شلوغی بهتر است چند روز قبل اقدام به خرید بلیط مورد نظر کنید تا صندلی های مورد نظرتان فروخته نشود.
خرید بلیط اتوبوس

منبع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *