تاریخ امروزجمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرق اتوبوس های VIP با اتوبوس های معمولی چیست؟

حتما شما هم موقع خرید بلیط اتوبوس با اصطلاح های اتوبوسی مواجه شده اید که آشنایی زیادی با آن ها ندارید. اتوبوس معمولی، اتوبوس vip، اتوبوس کلاسیک و انواع و اقسام اتوبوس های دیگر.

برای اینکه با این اتوبوس ها آشنایی داشته باشید و موقع خرید بلیط اتوبوس به مشکلی برنخورید همراه ما باشید.

اتوبوس ها اغلب دو نوع معمولی یا همون کلاسیک و اتوبوس vip هستند که هر کدوم از این اتوبوس ها برندها و انواع مختلفی دارند.
خرید بلیط اتوبوس

اتوبوس های معمولی

فرق عمده اتوبوس ها در تعداد صندلی هاست. اتوبوس هاس معمولی اغلب بین ۴۰ تا ۴۴ صندلی دارند. که در دو ستون چیده شده اند. هر ردیف هم چهار تا صندلی دارد. یعنی ۲ صندلی در هر ستون.

فاصله بین صندلی های اتوبوس های معمولی کم می باشد و به دلیل اینکه ۴ صندلی در هر ردیف چیده شده، تراکم بین صندلی ها بیشتر بوده و مسافر فضای آرامش و استراحت کم تری دارد.
خرید بلیط اتوبوس

اتوبوس های VIP

اتوبوس های vip معمولا دو نوع هستند. اتوبوس های ۳۵ صندلی vip و اتوبوس های ۳۲ صندلی vip . تفاوت اصلی اتوبوس های vip نسبت به اتوبوس های معمولی در اندازه صندلی هاست. اتوبوس های vip صندلی های بزرگ تری داشته و امکان خواباندن صندلی تا ۱۴۰ درجه و گاها بیشتر برای استراحت و خواب وجود دارد.

اتوبوس های vip در دو ستون چیده شده اند. یک ستون دو ردیفه و ستون دیگر تک ردیفه می باشد.

زمان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس شما می توانید علاوه بر شرکت مسافربری، نوع اتوبوس را نیز مشاهده کنید و بر اساس این اطلاعات بلیط اتوبوس مورد نظر خود را خریداری کنید. شاید زمانی که حضوری به پایانه یا شرکت مسافربری مراجعه کنید اطلاعات دقیقی از نوع اتوبوس به شما داده نشود. ولی این اطمینان خاطر در خرید بلیط اینترنتی اتوبوس نسبت به خرید حضوری وجود دارد.

منبع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *